Olin jouluaattoiltapäivänä hartaudessa kotikirkossani Uskelan kirkossa,, sieltä tullessani twiittasin kiitokseni Jukka-piispalle saatuani häneltä armorikkaan joulun toivotuksen aattoaamuna. Joulukalenteria sain seurata ihan joulukuun alkupäivistä lähtien, siitä kiitin pohjoisen piispaa myös. Ihmettelin ensin, miksi joulun toivotus oli tullut ensin minulle, mutta syy oli selvä, minun kommenttini oli ensimmäisenä näkyvissä. Tänään olen kiitollinen upeista lahjoista, joita olen saanut, Tämä joulu on mielessäni aina!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti