Niin niitä taas lähtee. Niitä on lähtenyt monissa kommenteissani, monessa kohtaa on tullut laitettua oman seurakunnan kirkon kuva. Kesän ja syksyn mittaan tuli laitettua useampi kuva. Olen todella iloinen, kun sain pohjoisen piispan mukaan tähän upeaan lentopallon mestarien liigan seurantaan, itselleni on ollut huikea kokemus olla paikan päällä. Varsinkin tämä ensimmäinen ottelu on ollut tappiosta huolimatta hieno kokemus. Kiitos piispa Jukka, kun olet kanssani tässä hienossa tapahtumassa!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti