On ollut tosi kiva päivä tänään, en kyllä ikinä unohda tätä päivää, karaoketuntia, en mitään, mitä on päivän aikana tapahtunut. Olen halunnut pitää pohjoisen hiippakunnan piispan ja kirkolliskokouksen edustajat sydämelläni, piispalle oli siihen vielä enemmän aihetta nyt, kun reissaaminen ei jää pelkästään kirkolliskokouksen aikaan. Mutta siunaus kantaa Jukka-piispaa myös Venäjän matkan aikana. Ihanaa on ollut seurata ensimmäistä vuotta piispana, on siihen mahtunut vaikka kuinka paljon kaikkea. Mahtavaa, kun on saanut olla mukana!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti