Tänään kävin pitkästä aikaa Citymarketissa hakemassa grillattua kokonaista broileria. Sitä en ollutkaan pitkään aikaan tehnyt, joten nyt se tuntui tosi hyvältä. Tänään olen seurannut Setämiesten edesottamuksia Rauman Pitsiturnauksessa, nyt toiveissa olisi, että molemmat tulisivat myös Salon kaupungin oman kiekkoseuram kymmenvuotisjuhlapeliin. Pastori antoi ymmärtää, että molemmat ovat tulossa. Myös Varatalkkari on tervetullut! Tätä niin odotellaan! Kaikki fanit liikkeelle!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti