Se, että jos olen käyttäytynyt huonosti jotain ihmistä kohtaan, pyydän sitä aina anteeksi. Toinen tärkeä juttu on se, että huomaa itse sen, milloin käyttäytyy huonosti. Tänään oli kesän 2019 viimeinen iltatori, näin nopeasti se kesä meni. Tänään oli iltatorin aikana jokilaivalla istuessa haikea fiilis, kuitenkin oli ilo huomata, että kesään mahtui paljon lempparimuusikoita, se teki kesästä aivan erityisen. Tänään just se hyvä fiilis on!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti