Heti aamutuimaan on sellainen kolina ja pauke, ettei mitään rajaa! Kohta ollaan jo puolimatkassa, muistan, miten pitkältä remontin alku tuntui. Ensimmäisen viikon maanantaina Harry tuli minua vastaan ja sanoi, että nyt remontti alkaa. Täytyy myöntää, että ei silloin alussa osannut ajatella remontin menevän näin äkkiä. Olen vaan niin iloinen! Hyvä, kun saamme asua, ei olisi ollut mahdollista seurata remonttia näin läheltä kuin nyt on ollut. Tänään me saamme uuden italian kirjan käyttöön, monet meistä ovat odottaneet uutta kirjaa kuin kuuta nousevaa, näillä mennään
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti