Kyllä minua huvitti, miten hyvin olin ajoittanut koiralenkiltä paluun, ekan kerran oli tällainen ajoitus. Tänään oli työmaakokous, minun piti päästää iso joukko ihmisiä meille. Onneksi minulla oli myös oman kodin avain matkassa, sain sitten työmaakokouksen väen päästettyä. Ensin varmistin, että ovat tulossa meille, etten lähde väärään huoneistoon päästämään. Nauroin sitä, miten hieno tämä ajoitus oli, en kyllä olisi ikinä uskonut tätä! Äkkiä avain käteen, kierros lukossa ja ovi aukeaa. Näin hyvä fiilis!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti