Huomasin alkaneen vuoden ensimmäiset kommenttitykkäykset, kuka muukaan niitä olisi laittanut kuin pohjoisen piispa! Oli kyllä varmaan laittanut ne jo uudenvuodenpäivänä, mutta minä huomasin ne vasta aamutuimaan.. Mietin myös sitä, että miksi me suomalaiset emme uskoneet, ettö urheilijat pärjäävät. Kun äitini serkku oli sanonut, että suomalaiset eivät pärjää Tour de Skillä, mielestäni ovat pärjänneet ihan kohtalaisesti. Mutta nyt laitetaan hyvää mieltä liikkeelle ja mennään!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti