Lähteä kehitysvammaisten kirkkohetkeen tänään. Nämä jutut ovat opettaneet minulle todella paljon, ovat opettaneet minua suhteuttamaan juttuja. Itselläni on Aspergerin oireyhtymä, mutta jollain muulla voi olla jokin vielä vaikeampi juttu kuin minulla. Samoin kuvani piispan työstä on monipuolistunut, sen olen huomannut nyt, kun olen seurannut pohjoisen hiippakunnan piispaa, on hienoa, kun hän jakaa näitä omia juttuja. Hyvä päivä on vielä tulossa!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti