Tahdon antaa hyvää kannustusfiiliksen kaikkien pudotuspeleissä pelaavien joukkueiden kannattajille. Niin jääkiekon puolivälierissä kuin lentopalloliigojen välierissä. Erityisen suurella sydämellä haluan tukea Varsinais-Suomea ja Kanta-Hämettä, jääkiekon puolivälierissä ovat nämä kaksi maakuntaa vastakkain. Lentopalloliigojen välierissä on vastakkain naisissa Varsinais-Suomi ja Pirkanmaa, miehissä Varsinais-Suomi ja Pohjois-Pohjanmaa. Hienoa on tulossa!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti