Menivätkö joulunpyhät näin äkkiä? Kyllä ne menivät! Itse sitä vaan on ja ihmettelee, ei edes tajunnut, että näin pian menivät. Mutta kyllä se vaan oli odotettavissa, kun arkipäivään osuivat, näin. Joululahjat olivat taas kerran mieluisia, yllätyksiä mahtui myös joukkoon. Sain uuden lompakon, vaikka sitä ei ollut niin toivonut. Luonnonystävän vuosikirja oli ainoa toiveeni, sen sain myös. Nyt ihana joulu on ohi, mutta pian se taas hiipii sydämeen!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti