Siirry pääsisältöön

Upea lentopallokausi

En kyllä ymmärrä, miten sitä on voinut olla mukana jossain niin isossa jutussa! Neljä finaaliottelua sain kannustaa paikan päällä Salohallissa ja Hämeenlinnan Elenia Areenassa, kaikki omalla tavallaan hienoja juttuja. Itse en olisi ikinä uskonut voivani kannustaa finaaliotteluita, mutta se oli pakko uskoa saapuessani ensimmäisen finaaliottelun etkoille Salohalliin. Siinä jo olin aistinut finaalin tunnelmaa, hyvä mieli siitä tuli ihan kerralla! Ässäsyöttöveikkauksen laitoin myös, siinä minua onnisti! Kannustaessa piti puhaltaa kerta ja toinen, on se aika hengästyttävää hommaa tottuneellekin fanille. Kolmannen ottelun alussa kuvasin videota, se oli aika vaativa homma tehtäväksi, kun koko ajan pitää yrittää keskittyä myös kannustamaan. Jossain vaiheessa minuakin herätellään kannustamaan, ei siis muuta kuin mukaan vaan! Hämeenlinnassa ihan käsittämätöntä, miten sitä jaksaa heti ottelun alussa niin paljon! Mutta kun on luottavainen, sitä kyllä jaksaa! Kiitos LP Viesti!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Maailman parasta on...

Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!

Nyt sain sen tehtyä!

Nyt sain liitettyä Muurlan kirkon kuvan pohjoisen hiippakunnan piispalle lähteneeseen kommenttiin. Niin mukavaa se oli, kun tällä syksyn reissulla löytyi piispalle sopiva kuva. Kirkko näkyy hyvin, kun olen kuvannut sen kiviaidan takaa. Tänään on ollut ihana päivä!