Ihmiset sättivät pelaajia, kun peli ei kulje? Tämä kysymys on herännyt henkiin liityttyäni Tepsin kannattajaryhmään Facebookissa. En ole koskaan mennyt sättimiseen mukaan, mutta tokihan sen ymmärtää, että tappio harmittaa. Etenkin maalivahti on ollut sättimisen kohteena useampaan otteeseen, tuntuu tää nyt niin väärältä, kun kuitenkin yrittää kaikkensa. Pelaajat eivät ole koneita hekään. Nyt voisimme näyttää hyvää esimerkkiä emmekä sättisi pelaajia, vaikka peli ei aina kulkisi!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti