Tänä vuonna on ollut hyvä ja upea juhannus! Uutisista kuulin, kuinka kovasti brittituristit pitävät tunnelmasta juhannuksena. Itse kuulun niihin, jotka pitävät juhannuksesta. Juhannusaattona olin jo ties monettako kertaa Naarilassa, en ole edes laskenut, kuinka monesti on tullut käytyä. Mukavaa se aina on, sitä en voi kiistää. Juhannuspäivänä heti ensimmäisenä onnittelin suntioystävääni Jania nimipäivän johdosta. Musiikkia en ole vielä juhannuspäivänä kuunnellut, mutta ehkä vielä!
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti