Lauantaiaamu oli niin mukava tänäänkin, kaikki tuntui olevan kohdallaan, kyllä se ihan hyvin oli päivä liikenteeseen lähtenyt. Tänään olisi sauna suunnitteilla ja sehän se on mukavaa! Ja taas tässä tulee urpoiltua ton Aspergerin kanssa, tuntuu ihan älyttömältä ajatella, että se tekee kaikki kyyläämiset ja muutkin urpot jutut. Vai olenko minä liian kriittinen, en ole sitäkään sulkenut pois. Mutta näillä mennään, mitä on, ei siinä mitään....
Kun kaikki on ihan mukavasti eikä ajattele muita kuin hyviä asioita. Siemailen juotavaa ja nautin siitä, mikä päivässä on hyvää. Kovasti ovat ystävät laittaneet kuvia Instagramiin, itsekin olen ollut aika ahkera sen suhteen. Hyvä mieli ja hyvä päivä, näin se menee!
Kommentit
Lähetä kommentti