Tänään toivon kaikille
oikein mukavaa pääsiäistä. Tahdon
nauttia keväästä ja olla onnellinen.
Ei se onnellisuus peffasta ole!
oikein mukavaa pääsiäistä. Tahdon
nauttia keväästä ja olla onnellinen.
Ei se onnellisuus peffasta ole!
Vuodenajoista pitkin vuotta
Kommentit
Lähetä kommentti